ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خوبی کارمندت را به روش نیار

خوبی کارمندت را به روش نیار

خوبی کارمندت را به روش نیار متوقع می شه

این تفکر "خوبی کارمندت را به روش نیار متوقع می شه" در اکثر مدیران وجود داره. اونها از کارمندان خوبشون قدردانی نمی کنند حقوقشان را زیاد نمی کنند و عمدتا گمان می کنند با این کار طرف متوقع می شه، دیگه کار نمی کنه و یا خواسته های دیگری مطرح میکنه و همواره میگه: مگه خودتون نگفتید ازم راضی هستید؟

در این چرخه باطل کارکنان خوب هر چه بهتر باشند تاثیری ایجاد نمی شه چون مدیر اگرچه راضیه اما نمیخواهد به زبون بیاره مثل خیلی از روابط عاطفی که طرفین میگن اگه بهش بگم چقدر عاشقشم و بهش وابسته ام منو ول می کنه و میره

بر مبنای تئوری انگیزشی استیسی ادامز این کارمند کم کم میزان تلاش و زحماتش را به میزان توقعات برآورده نشده اش کم می کنه تا به توازن ذهنی برسه.

نهایتا کار بیخ پیدا می کنه و ته این ستیز یا کارمند می ره یا به خواسته هاش می رسه. اما در هر دو صورت مدیر بازنده است. اگر کارمند بره سرمایه ای که کلی براش هزینه شده از دست رفته اگر هم بمونه دیگه کارمند قبل نیست. به چیزی که می خواسته رسیده اما با جنگ و دعوا. اون کجا که با زور و تهدید بخوای از اطرافیانت کادوهای تولد ولو گرون بگیری اون کجا که با چند هدیه ساده سوپرایزت کنند .

در مجموع مدیران اگر این ذهنیت را از خود دور کنند با هزینه های بسیار کمتری می توانند کارکنان باانگیزه داشته باشند و مدیرانی که چنین تفکراتی دارند معمولا علی رغم پرداختی های بسیار، کارکنان باانگیزه ای که عاشق کارشون باشند ندارند


امیر حسین میرزابیگی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده