بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» ای کاش این کتاب را خوانده بودم - قسمت سوم

ای کاش این کتاب را خوانده بودم - قسمت سوم

ای کاش این کتاب را خوانده بودم - قسمت سوم

من از ۱۸ سالگی تا ۳۰ سالگی خیلی زمین خوردم. اصلا آنقدر زمین خوردم که به زمین خوردن عادت کرده بودم. همیشه دوست داشتم یک کسب و کار راه بندازم و هر بار به یک دلیلی محکم میخوردم به دیوار بتونی.

هر بار یکی مقصر بود، این یه قانونه که همیشه یکی دیگه مقصره حتی وقتی کسی جز خودت نیست! فکر میکردم شانس، دیگران، پول و ... همواره گناهکاران عدم موفقیت من هستند. ولی در واقع اینطور نبود!

من برنامهای نداشتم. وقتی در محدوده سنی ۲۰ تا۳۰ سال هستیم و هنوز کسب و کاری راه ننداختیم یه گوهری داریم به اسم جسارت. حتی آدمهای محتاط هم در این محدوده سنی جسارت بیشتری دارن. درسته که هرچی بیشتر شکست میخوری تجربه بیشتری هم بدست میاری ولی یکم از جسارتت رو میبازی.

این جسارت تو سن ۳۰ تا ۴۰ بدجور محدودت میکنه. من به همه زیر ۳۰ سالهها توصیه میکنم که مواظب این گوهر گرانبها باشن و آسون از دستش ندن.

روزی که این کتاب رو خوندم احوالم اینچنین بود: یه فصل میخوندم و پیش خودم میگفتم اگر من این کتاب را خوانده بودم اونجا شکست نمیخوردم. دوباره یکی دوفصل دیگه همین اتفاق میافتاد! آخه چرا هیچکس اینا رو به ما یاد نمیده؟ شاید مسیر زندگیمون کلا عوض بشه.

الان هرکس به من میگه میخوام شروع کنم، فوری میگم اول این ۲۴ گام رو برو بعد شروع کن. ۲۴ گام طلایی برای موفقیت در کسب و کارهای نوپا. هر کسب و کاری، این کتاب فقط مربوط به کسب و کارهای مدرن و آنلاین نمیشه، حتی یک کسب و کار فریلنسری محدود هم میتونه از این گامها استفاده کنه. کاش تو دانشگاه به جای بعضی از دروس اینو درس میدادن. حتما بخونید ! اگر قصد راه اندازی کسب و کار ندارید یا کسب و کاری در حال حاضر دارید هم بخونید. خیلی به شما کمک میکنه خودتون رو بشناسید. پ.ن.۱ این هفته اون ۴ تا کتاب بالا رو میخونم، ایگر نظری در موردشون دارین بگین پ.ن.۲ اگر انتشارات این کتابها تخفیفی برای دوستان عزیز من در نظر بگیرن از اونها سپاسگزار خواهم بود. پ.ن.۳ حتما به من کتاب معرفی کنید. پ.ن.۴ ناشر کتاب انتشارات آریانا قلم است با تشکر از نویسنده کتاب


امیر حسین اسماعیلی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده