خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اهمال کاری

اهمال کاری

اهمال کاری


چند سالی هست که با اهمال کاری دارم مبارزه می کنم و می تونم به جرات بگم جزو سخت ترین عادتهایی بوده که تونستم تا حدود زیادی ترکش کنم اهمال کاری همون اصطلاحات به تعویق انداختن، فرار از عمل کردن هستش و خیلی هم بهم کمک کرده


ترک این عادت و یجورایی زندگیمو از این رو به اون رو کرده و خیلی وقتا باعث شده تو زمینه های مختلف پیشرفتهای قابل ملاحظه ای بکنم و زندگیمو و برنامه هامو کلی جلو انداخته.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

پنجشنبه ی هفته ی پیش من یه سفری برام پیش اومد به اطراف اصفهان صبح اون روز و جلسه داشتم تا ساعت 12 و ازونجایی که مادربزرگ من در بستر بیماری بود به ذهنم رسید که برم ببینمش بعد از جلسه و بعدش راه بیافتم و هنوز وسایل سفر رو هم حتی جمع نکرده بودم و ساعت 3 قرار بود که راه بیافتم هی با خودم گفتم ولش کن نمیرم برگشتم میرم میبینمش دیگه ( اهمال کاری )



خلاصه بعد از جلسه با کلی درگیری که با خودم پیدا کردم سریع راه افتادم و رفتم پیش مادربزرگم و یک ساعتی پیشش بودم و برگشتم و وسایلمو جمع کردم و به همه ی کارامم رسیدم و مطمئنم اگر پارسال بود نه تنها پیش مادربزرگم نمیرفتم بلکه با 2 3 ساعت تاخیر هم راه میافتادم ..

خلاصه اینکه من رفتم مامان بزرگم و دیدم و متاسفانه فرداش مادربزرگ من فوت شدن... از یک طرف از فوتش به شدت ناراحت شدم و از طرف دیگه خوشحال شدم که تونسته بودم ببینمش و اهمال کاری که عادت همیشگی من بود داشت برای همیشه از بین میرفت.


خلاصه دوست داشتم این داستان رو باهاتون به اشتراک بذارم و اینکه حتما اگر دچار این عادت هستید باهاش بجنگید و تاثیر بی نظیرش رو در زندگیتون می بینید

در آخر هم چند تا از روش های مبارزه با اون رو براتون می نویسم که امیدوارم بدردتون بخوره


1- تکنیک 5 ثانیه (این روش برای من تاثیرگذارترین بوده )

2-عوامل اصلی و فرعی اهمال‌کاری رو تشخیص بدین و دنبال چاره باشین

3-خودتون رو توانا بدونین و به ناتوانایی‌هاتون فکر نکنین

4-با مشکلات بجنگین و عوامل اهمال کاری رو از وجود خودتون دور کنین

5-یادآورهای موبایل میتونه مفید باشه اپلیکیشن ایمپو یادآورهای متنوعی میسازه

6-روش یادداشت برداری میتونه مفید باشه. کارهای لازم رو روی برگه یادداشت کنین

7-استفاده از روش جز به جز میتونه بهترین شیوه برای غلبه بر اهمال کاری باشه. چگونه شروع کنید: اول اولویت ها مشخص بشه به ترتیب اولویت ها به انجامشون اقدام کنین. به انجام کامل اون اصرار نکنین، "انجام دادن جز به جز کار بهتر از انجام ندادنشه"

8-تمرین و تکرار مداوم، مشکلات کار رو از بین میبره

9-همیشه برای خودتون فهرستی از کارهای ضروری ترتیب بدین، این کار به شما کمک میکنه که همیشه کارهای لازم رو در نظر داشته باشین


از : محمدرضا صیرافی تهرانیان




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده